یسنایسنا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

فرشته آسمونی من

استخر رفتن یسنا جونم

1393/5/11 0:45
نویسنده : مامان یسنا
202 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم این مدت یه کم راجع به استخر رفتن و شنا کردن باهات صحبت کردم و وقت گذاشتم نا بنم قانعت کنم که اگه رفتی تو آب نترسی و تو ذوقت نخوره.

از خریدن وسایل شنا شروع کردیم برات کلاه و عینک و گوش گیر خریدم و اولین جلسه هم بامامانی رفتیم استخر زرین

هرچند که شما فقط توی استخر بچه ها بازی کردی و اجازه نمیدادن که به اون یکی استخر بیایی ولی بازم با این وجود همین که اینقدر علاقه به آب نشون دادی خودش جای امیدواری بود.....

موفقیت بعدی در زمینه شنا و آب بازی رفتن به باغ مانیا اینا و شنا تو استخر باغشون بود که واقعا اونجا دیگه شاهکار کردی

صبح با من و بابا رفتیم از این تیوپ بازویی ها برات خریدیم و اولش با اونا که اومدی تو آب نمی تونستی خودتو کنترل کنی ولی بعد دیگه یاد گرفتی و اصرار داشتی که من و بابا نگیریمت و خودت تنهایی حسابی شنا کردی

 

پسندها (1)

نظرات (0)