یسنایسنا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

فرشته آسمونی من

وقتی یسنا جونم مامان میشه

1393/6/3 19:16
نویسنده : مامان یسنا
86 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناز مامان جدیدا تو بازیاش یا حامله میشه و یه عروسک میزاره تو شکمش زیر بلوزش یا بچه داره و با بچش پارک میره رستوران میره گردش میره بعضی وقتا منم باید یه دونه عروسکو بعنوان بچم انتخاب کنم و باهاش همبازی بشم و توی بازی مدام ازم میپرسه خانم بچه شما اینطوریه بچه من اونطوری

وقتایی که با مانیا بازی میکنه دلم غش میره براش تمام حرفایی که من بهش میزنم رو به بچش تکرار می کنه

خلاصه دختر کوچولوی ما آرزوشه مامان بشه

یه روز هم در راه برگشت از کلاس فلوت تو ماشین بودیم که شروع کرد به حرف زدن 

گفت:مامان من بزرگ شدم از خونه خودمون میرم یه خونه بزرگ برای خودم میسازم 

گفتم:تنها زندگی می کنی

نه

پس با کی

با شوهرم

شوهرت کیه؟؟

هنوز انتخاب نکردم

حالا کجا زندگی می کنی

آمریکا

چرا

چون روسری نمی پوشم

من که همین طور دهنم باز موند یاد دوران بچگی خودم و همسن و سالام افتادم

ما که تا مدتها از کلاغا بیزار بودیم چون فکر می کردیم خبر چینن و همه کارای بد ما رو به مامان بابا گزارش میدن

تفاوت از کجا تا کجا

 

پسندها (1)

نظرات (0)