یسنایسنا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

فرشته آسمونی من

دندانپزشکی یسنا جون

1394/4/3 13:33
نویسنده : مامان یسنا
139 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت بود که موقع غذا خوردن می گفتی که دندونت درد میگیره .دیگه یه روز که خودم وقت دندونپزشکی داشتم تو هم با خودم بردم .می خواستم هم دندوناتو چک کنم و هم فکتو .از کوچیکی عادت کرده بودی که وقتی برای چیزی ذوث می کنی فک پایینتو بیاری جلو و بگی آجان آجان......دیگه احساس می کردم که فک پایینی زیادی جلو میاد برای همین موضوع هم نگران شده بودم .

دکتر خودم برای این موضوع گفتش که باید پیش متخصص ارتودنسی بریم و برای پوسیدگی دندونات هم پیش متخصص اطفال.اول رفتیم پیش متخصص اطفال که اونم گفتش باید عکس بگیری .عکس گرفتن بیشتر از خود دندونپزشکی ماجرا داشت .باید گوشواره تو رو در میاوردم و تو هم شروع به گریه و زاری می کردی تا به گوشت دست می زدم . یک ساعت معطل گوشواره در آوردن شدیم و بالاخره عکس گرفتیم .یه مقدار پوسیدگی سطحی داشتی که برای فلوراید زد تا چند ماه دیگه که دوباره باید تکرارش کنیم.

برای فکت هم پیش همسایه طبقه اولمون رفتیم که گفت اگه این عادتشو به طور مداوم تکرار نمی کنه مشکلی نیست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)