یسنایسنا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

فرشته آسمونی من

پیش دبستانی

1394/7/1 14:30
نویسنده : مامان یسنا
1,143 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم چقدر خوشحالم که دارم هر روز فصل جدیدی از زندگی را با تو تجربه می کنم چه احساس خوبیه که توی هر مرحله از بزرگ شدنت کنارتم و دارم از حضور گرم تو نهایت لذتو میبرم .اینقدر از این موضوع خوشحالم که اصلا قابل توصیف و نوشتن نیست . امیدوارم که همه این مراحلو با موفقیت پشت سر بزاری و همیشه من و بابات در کنارت باشیم و هر کاری که از دست ما بر میاد برای موفق شدن . احساس رضایت تو انجام بدیم.

دختر نازنینم حالا که دیگه داری وارد مدرسه میشی و شروع یه دوره جدیدی تو زندگیته ازت می خوام که اگه تو هر کار و موقعیتی بهترین نبودی ناراحت نشی فقط همیشه اینو دلم می خواد که تو جریان زندگیت از خودت و عملکدت راضی باشی حتی اگه تو بهترین و ایده آل ترین جایگاه نبودی . اینو بدون که ثشنگ ترین احساسی که یه آدم می تونه داشته باشه اینه که از خودش راضی باشه   و من و بابات نهایت سعی و تلاشمونو می کنیم که این حسو تو وجو تو همیشه بیدار نگه داریم .حتی اگه تو در آینده جز معمولی ترین افراد جامعه بودی باید همیشه این حس رضایتمندی از خودتو داشته باشی و بتونی از همه ثانیه های زندگیت اونطور که دوست داری لذت ببری .

در آخر اینو بدون خوشحالی . شادی تو نهایت آرزوی من و باباته و فقط تو زندگی برای شاد زیستن تلاش کن ....

امروز هم اولین روز ورود به مدرسه برای تو بود . خیلی ذوق داشتی و خیلی از اینکه روپوش و مقنعه می پوشیدی خوشحال بودی هرچند که پوشیدن مقنعه برات یه کم سخت بود و زیر گلوتو فشار می داد و باعث حالت تهوع میشد اما بالاخره باهاش کنار آمدی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)