یسنایسنا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

فرشته آسمونی من

قراره یسنا نابغه بشه

1390/12/8 5:12
نویسنده : مامان یسنا
364 بازدید
اشتراک گذاری

عریر دلم الان حدودا دو هفته ای می شه که یه سری سی دی و دی وی دی از موسسه نابغه کوچولو خریدم و دارم با دختر گلم کار می کنم بهامید اینکه در آینده هیچی از هم سن و سالای خودش کم نداشته باشه و کلا قصدم این نیست که حتما نابغه بشی قصدم بیشتر اینه که هر کاری می تونم برات بکنم که در آینده حسرت هیچ روزیو که به بطالت گذرانده بودیمو نخورده باشیم .خدا رو شکر تا الان هم موفق بودم ...

از سه ماهگی که شروع کردم برات کارتون های بی بی انیشتن رو گذاشتم و تا الان جز کارتون ها و سی دی های آموزشی دیگه هیچی ندیدی.....

تا الان که خیلی خوب پیش رفتیم و خدا رو شکر نسبت به همسن و سالات هم خیلی بیشتر می فهمی و هم خیلی بهتر حرق می زنی .

 

الهی مامان فدای اون هوش سرشارت بشه دختر گلم...

حالا از روند پیشرفتت در مورد کارهای نابغه کوچولو حتما میم می نویسم

دختر با هوش مامان از امروز قراره که تو نابغه بشی ولی نه به معنای واقعی کلمه. .....

از موسسه نابغه کوچولو یه سری محصولاتشونو خریدم و به لطف خدا می خوام که باهات شروع به تمرین کردن کنم .به منظور استفاده بهینه و حداکثر از نیمکره های چپ و راست مغزت .....با استفاده از متد شچیدا.

حالا می خوایی بدونی این چه روشیه ؟؟پس گوش کن!!!

 روش شیچیدا چگونه روشی است؟


 

پروفسور مکوتو شيچيدا[1]که در آوريل سال 2009 مرحوم شدند، نزديک به 40 سال در زمينه هوش نوزاد و کودک تحقيق کردند و با استفاده از تعليمات پيشينيان و آموخته‌هاي خود توفيق دستيابي به دستاوردهاي چشمگيري را يافتند.

«مدارس شيچيدا» بالغ بر 25 سال است در ژاپن مشغول به فعاليت هستند و قريب 80% مدارس ژاپن تحتتأثير اين آموزش‌ها، دانش‌آموزان خود را تعليم مي‌دهند. تاکنون 7 کشور جهان يعني تايوان، تايلند، مالزي، سنگاپور، اندونزي، استراليا و آمریکا(نيويورک) حق امتياز اين مدارس را خريداري نموده‌اند.

پروفسور شیچیدا و برخی دیگر از دانشمندان مانند گلن دومان آمریکایی معتقدند که در کودکان زیر 6 سال ، نیمکره راست بر نیمکره چپ برتری و توفق دارد و این فرصتی است استثنایی در راستای شکوفایی و رشد استعداد فرزندانمان.

بنا بر اظهارات پروفسور شيچيدا کودکان ما همگي نابغه متولد مي‌شوند و هدف آموزش، آموختن دانش نیست بلکه توسعه تواناییهای یک کودک در سنین کودکی است.وی می گوید:

"در آینده هدف آموزش این نخواهد بود که افرادی با ذهنهاییمملو از اطلاعات ارائه دهد، بلکه وظیفه سیستم آموزشی این خواهد بود که کودکانی را پرورش دهد که در نهایت قادر به استفاده موثر از تمام مغز خود باشند. هدف تربیت کودکان عبارت خواهد بود از : پرورش بچه هایی با توانایی های بی شمار، خلاقیت زیاد، و توانایی استفاده از تمام مغز."

اصول روش شیچیدا

در روش شیچیدا اصول زیر مورد توجه قرار می گیرند:

·همه کودکان نابغه متولد می شوند.

·وجود رشته های محبت والدین- فرزندی .

·تسلط نیمکره راست مغز هر کودک که فرصتی منحصر به فرد برای یادگیری ارائه می دهد.

·تحریک کودکان از طریق همه حواسشان

 

از امروز هم ریاضی دان کوچولو و بی بی برین رو شروع کردیم تا ببینیم که شما چطور پیش میرین؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)