یسنایسنا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

فرشته آسمونی من

کلاس فلوت

1393/4/12 1:12
نویسنده : مامان یسنا
109 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجایی که از وقتی شما گل دخترم به زندگی مامان و بابا قدم گذاشتی همه فکر ما شده تو و آینده ات

همه کار می کنیم و از همه چی می گذریم تا بهترین ها برای تو باشه چون تو لایق بهترینها هستی نازنینم...

بعد از کلی تحقیق و جستجو یه کلاس موسیقی خوب پیدا کردم که تو رو برای دوره های موسیقی عرف ثبت نام کنم به نام آموزشگاه موسیقی بتهون

یه کلاس هشت نفره که با فلوت شروع می کنن و بعد از استعداد یابی و علاقه مندی ساز اصلی رو انتخاب می کنن

تو که خیلی مشتاقی برای کلاس و مربی تون هم که اسمش خانم باباییه رو خیلی دوست داری

از خاطرات مهم این دوره کلاست اینه که تا مدتی که تو کلاس داری من تو آموزشگاه میشینم صدای همه بچه ها میاد غیر از تو

جلسه دوم بود که ازت پرسیدم که چرا صدای تو نمیاد چرا حرف نمیزنی و تو هم چنان جواب قانع کننده ای به من دادی که دیگه جای هیچ بحثی نزاشتی و اما جواب یسنا خانوم

مگه آدم سر کلاس حرف می زنه آدم باید سر کلاس گوش کنه

ومنم کاملا متقاعد شدم

 

از موضوعات مهم ثبت نام توی مهد آبانگاه بود که یه مهد دو زبانه است و بعد از گذروندن دوره های بعد از ظهر شما و مانیا قرار شد که به دوره صبح منتقل بشین

دوره صبح از ساعت 9 الی 1 برگزار میشه و مهمتر از همه صبحانه و میان وعده هم اونجا میدن

مگه اونجا بتونن تو رو صبحونه خور کنن ما که نتونستیم و همچنان صبحونه شما شیر توی شیشه است......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)