یسنایسنا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

فرشته آسمونی من

تولد 4 سالگی یسنا جون

1393/6/25 18:32
نویسنده : مامان یسنا
191 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم چهار سال از اومدنت به زندگی ما گذشت و تو این مدت هر روز خدا رو به خاطر وجد قشنگ تو که اومدی توی زندگیم شکر کردم. تو این مدت بهترین خاطراتو برام ساختی و بهترین تجربه زندگی ما بودی . همه لحظات با تو بودن برام مثل رویا شیرینه و خیلی زود میگذره...

اصلا باورم نمیشه که چهار سال از اومدنت گذشته واقعا بعضی وقتا دلم برای روزهای کوچیکیت خیلی تنگ میشه عشق من.

امسال برات تولد با تم بره ناقلا گرفتیم و همگی مشکی و سفید پوشیدیم خیلی از تولدای قبلیت عاقل تر شدی و خیلی با تولدت حال کردی البته دقیقا یه هفته تمام من مشغول تدارکات تولد و غذا درست کردن بودم همیشه دوست دارم هرچی مربوط به تو میشه جز بهترینا باشه تا حالا هم موفق بودیم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)