یسنایسنا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

فرشته آسمونی من

کلاس ژیمناستیک ریتمیک

1394/4/11 5:05
نویسنده : مامان یسنا
85 بازدید
اشتراک گذاری

مدتی بود که دنبال یه کلاس ورزشی خوب واسه یسنا می گشتم . یه چند وقت براشون با مانیا کلاس خصوصی باله گرفتیم که مربیشون میومد خونه .ولی جواب نداد و ما هم کنسلش کردیم و در نهایت با اصرار زیاد بابایی تصمیم به کلاس ژیمناستیک گرفته شد هرچند که مکان کلاسش خیلی خیلی از ما دور بود و من مجبور بودم تا اتمام کلاس همونجا بشینم .

خود یسنا هم شدیدا مشتاق بود و حسابی تلاش می کرد که تمامی حرکاتو به درستی انجام بده . خدا رو شکر تو این زمینه هم موفق شدم سر نخ رو بدست بیارم .تا الان که حسابی از وقتی که برای یه دونه دختر گلم گذاشتم راضیم .زبان انگلیسی اش خیلی خیلی پیشرفت داشته و فلوتش هم یه ساله که ازش می گذره و اگه بی برنامگی های خانم بابایی نبود تا الان دوره اونم تموم شده بود و ساز تخصصیشو انتخاب کرده بود . در زمینه ورزش هم که دیگه خدا رو شکر راهشو پیدا کردم .

خیلی حیلی دلم می خواد که در آینده یسنا فرد موفقی از دید خودش باشه نه از دید بقیه ... خیلی حس خوبیه وقتی یه نفر از خودش رضایت داشته باشه و تمام سعی و تلاش من اینه که تو این زمینه با یسنا کار کنم و اعتماد به نفسشو تا حد ممکن بالا ببرم و این حس که از خودش و عملکردش تو زندگی راضی باشه را به نهایت برسونم .فکر می کنم که تا حدود زیادی هم موفق شده ام .

من از همون اول هم با یسنا مثل یه آدم عاقل و بالغ رفتار کردم و به تمامی انتخاب هاش احترام گذاشتم و توی اکثر موارد از ایده هاش استفاده کردم .یه کاری که خانوادگی شدیدا بهش علاقه مند شدیم اینه که بعضی شبا سه تایی تو تاریکی دراز می کشیم و از آینده ای که دوست داریم اونطوری بسازیمش و از آرزوها مون حرف می زنیم اسمش هم گذاشتیم بازی تجسم ...

توی این بازیه که می فهمم تا اینجای کارمون در مورد اعتماد به نفس دخترم  درست پیش رفته و تا حد زیادی موفق بودیم .وقتی از رویا و آرزوهاش می گه دلم پر می کشه . واقعا دوست دارم که آینده روشنی پیش رو داشته باشه .

خدای خوبم ازت می خوام کمکم کنی همیشه با دختر نازنینم دوست و همدم بمونم و همیشه این قدرتو داشته باشم که پشتش باشم و نزارم مشکلات از پا درش بیارن .همیشه به خودش هم می گم که نهایت آرزوی من اینه که شاد باشه و خوشحال زندگی کنه .پس خدای مهربونم کمک کن تا این فرشته کوچولوی ما همیشه از خودش راضی باشه و بتونه از تمام ثانیه های زندگیش استفاده کنه . و کاری کنی که هیچ وقت سایه غم و ناراحتی روی دل کوچیکش نشینه و همیشه عشق تو و یاد تو توی دلش باشه و حتی اگه یه روزی من و باباش هم توی زندگیش نبودیم دلش به وجود تو محکم بشه...  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)