یسنایسنا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

فرشته آسمونی من

بازم سرماخوردگی...................

1389/9/23 4:28
نویسنده : مامان یسنا
66 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دانم این چه صیغه جدیدیه که تا نزدیک ۲۵ هر ماه میشه که نوبت چکاپ ماهانه یسنا است یهو شروع می کنه به عطسه و سرفه و بازم سرما خوردگی...................

با این همه مراقبتی که من ازش می کنم هر ماه سرماخوردگیو رو داریم حتما یسنا پیش خودش می گه بزار پول ویزیت دکترو حلال کنم و فقط به خاطر یه وزن گیری بابام ضرر نکنه............

خلاصه ما امروز یسنا رو بردیم دکتر و آقای دکتر گفتن که زیاد شدید نیست مدام قطره بریزین داخل بینی و با پوار تمیز کنین و ۲۴ ساعته هم بخور رو بزارین تو محیط.یه سری دارو نوشت گفت که اگه تو این سه روز تعطیلی عاشورا تاسوعا بدتر شد استفاده کنید ولی خدا کنه کار به دارو نکشه....

       

در ضمن یسنا عزیزم شده ۵کیلو و ۳۰۰ گرم.قابل توجه کسایی که سر شیر دادن حرف و حدیث در آوردن.ولی انگار با وجود اینکه چشماشان می بینه هنوز باور ندارن بهم می گن با لباس وزن کرده .......

خدای بزرگ فقط به من صبر بده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)