یسنایسنا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

فرشته آسمونی من

اولین نوشته سال 90

1390/1/15 15:30
نویسنده : مامان یسنا
84 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دقیقا پانزده روز از سال جدید می گذره و من اولین نوشته رو تو امسال برات می نویسم دختر عزیزم امیدوارم که امسال سال خیلی خیلی خوبی برای تو باشه و خاطره های خوب زیادی داشته باشی تا مامانی اونا رو برات ثبت کنه .

عزیز دلم امسال عید ما با وجود تو یه حال و هوای دیگه ای داشت.و چقدر بودنت کنار من و بابات خوشحالمان کرد .

حالا بریم سر اصل موضوع یعنی خاطرات یسنا خانم :

امسال سال تحویل ساعت دو وپنجاه دقیقه بامداد روز دوشنبه بود.مامانی که از دوهفته قبل فکر یه سفره هفت سین بود که با لباس فرشته ای تو جور کنه دقیقا روز آخر سفرشو چید .ولی راستشو بخوایی خیلی خوب نشد اما در عوض فزشته کوچولوی من با اون دامن و حلقه دور سرش راستی راستی شبیه فرشته ها شده بود.

عصر روز قبل سال تحویل آماده شدم از دختر گلم عکس بگیرم که یک حادثه آفریدم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)