یسنایسنا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

فرشته آسمونی من

پایان هفت ماهگی

1390/1/30 15:32
نویسنده : مامان یسنا
85 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته زیبای من امروز هفت ماهت کامل شد و دیگه کم کم داری واسه خودت یه خانم به تمام معنا می شی .امروز جواب سونو مغزتو به همراه جواب آزمایش خون و ادرارتو بردیم پیش دکتر سیدزاده خدا رو شکر همه چیزت خوب بود فقط عفونت ادراری داشتی که باید یه هفته دارو بخوری و دوباره بری آزمایش و سونو . البته یه اتفاق بد افتاده بود و اونم این بود که تو این ماه هیچی وزن زیاد نکرده بودی و همچنان همون هفت کیلو هستی. الهی من فدای دختر ظریفم بشم که فقط هفت کیلو وزن داره.البته یه عالمه کارای جدید یاد گرفتی .از شش ماهگی خودت می نشستی اما حالا دیگه کامل می شینی جلوی تلویزیون کارتن میبینی یا با اسباب بازیات بازی می کنی .حالا دیگه حسابی من و باباتو می شناسی و یه موضوعی که منو بیشتر از هر چیز دیگه ای خوشحال می کنه اینه که منو به همه ترجیح می دی و اگه بغل هر کسی باشه تا منو ببینی فورا خودتو پرت می کنی تو بغلم . نمی دانی که این حرکتت چه حس غروری به من می ده.......

کلمه هایی که می گی عبارتند از:دده-بابا-گهگه-و مهمترین تکیه کلامت شده اه .البته خیلی زودتر از اینا ماما گفتی ولی انگار فراموشت شده و دیگه تکرار نمی کنی . ولی با هر صدایی که از خودت در میاری منو بیشتر عاشق و شیفته خودت می کنی..

ام   هم از کلمه هایی که موقعی که فرنی و سرلاک و کلا چیزای شیرین می خوری می گی .چون اونا رو دوست داری اما امان از سوپ خوردنت ........

راستی وقتی تو روروئک می ذارمت آهسته آهسته رو به عقب می ری .ولی فکرکنم خیال نداری اصلا چهار دست و پا بری چون تازه غلت زدنو یاد گرفتی و ضمنا حاضر نیستی حتی برای یه لحظه دمر باشی.

اینم خلاصه ای از کارایی بود که بعد از گذشت هفت ماه انجام دادی. .....

یسنای عزیزم نمی دانی این روزایی که با تو هستم چقدر داره زود می گذره .دلم برای همه لحظاتی که با تو هستم و از نزدیک شاهد بزرگ شدنتم تنگ می شه .دختر گلم این هفت ماه برای من مثل برق و باد گذشت چون تو اصلا یه ذره هم منو اذیت نکردی و تمام لحظاتی که در کنارت بودم و در آغوش می گرفتمت می بوسیدمت بهت شیر می دادم لذت می بردم .

فرشته آسمانی از خدا می خوام که نگه دار تو و همه فرشته های کوچولو مثل تو باشه و سایه مهربان مادر را از سر هیچ بچه ای کم نکنه . و من و تو تا ابد برای هم نگه داره....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)