یسنایسنا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

فرشته آسمونی من

دلم نمي خواد اينطوري زندكي كنم

1391/9/4 11:56
نویسنده : مامان یسنا
104 بازدید
اشتراک گذاری
يسنا كل مامان ازت خيلي خيلي معذرت مي خوام بابت كوتاهي در نوشتن خاطراتت اره قبول دارم تو خيلي از موارد بي انكيزه شدم ولي هنوزم كه هنوزه تو بزركترين انكيزه زندكي مني دلم از همه كس خونه تو اين مدت يكي از بدترين شباي زندكيم رقم خورد شبي سرشار از ترس وشرمندكي و استرس هنوز عوارض اون شب لعنتي تو وجودمه دختر ماهم از همون شب تصميم كرفتم كاري كنم اولين قدم براي خلاصي از اين طرز زندكي رو با دوست ويار هميشكيم كذاشتم از الان دارم برات مي نويسم كه هر تصميمي كه الان بكيرم و هر سختي كه متحمل بشم فقط براي اينه كه تو مثل من زندكي نكني مهمترين خواسته اي كه تو زندكي ازت دارم اينه خودتو به خاطر علايق و خواسته هاي ديكران تغيير ندي به نظرم اصلي ترين شرط زندكي خوب و راجت اينه كه واقعا ازاد باشي طرز فكرت اكه واقعا درست و منطقي به نظرت مياد روش بمون و به خاطر خوش امدن ديكران يا جلوكيري از برخورد تغييرش نده كاري كه مامانت يه عمر انجام داد و الان واقعا داره اسيب مي بينه دوست دارم تو اين مورد باباتو الكو قرار بدي هر كاري به نظرش درست و اصوليه انجام مي ده و تا انتها باش واي ميسه هيج وقت خودشو به خاطر حرف ديكران و علايق بقيه سانسور نمي كنه واسه همينه كه به مراتب خيلي بهتر از من زندكي مي كنه به نصيحتام كوش كن عزيز دلم باور كن ضرر نمي كني من خيلي دارم رو ايندت سرمايه كذاري مي كنم اكه خداي مهربون بهم عمري بده تو رو يكي از معدود خوشبختاي رو زمين مي كنم اين جمله هم در فيس بوك ديدم كفتم برات بزارم كوجكترين و حقيرترين انسانها كساني هستند كه به خاطر به دستاوردن كسي عقايد خود را مخفي كرده و به دروغ خود را همفكر و هم عقيده با انها نشان مي دهد
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)