یسنایسنا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

فرشته آسمونی من

انرژی درمانی

1391/10/16 16:35
نویسنده : مامان یسنا
117 بازدید
اشتراک گذاری

دو هفته پیش دوباره مریض شدی و همون یه ذره وزنی که اضافه کردی هم از دست دادی .دیگه منم تصمیم قطعی گرفتم که کلا بی خیال غذا خوردنت بشم .نه اینقدر خودت اذیت بشی نه اعصاب منو داغون کنی فقط همون شیری که می خوری اینقدر مقوی می کنم که همون شیر یه ذره ارزش غذاییش بالا بره.

توی شیرت آب قلم و موز و عسل و پودر پدیا شور  می ریزم خدا روشکر این معجونو بی هیچ بهانه ای می خوری ......

حالا من که یه مامان از همه جا وامونده شدم بنا به پیشنهاد خاله بابات به انرژی درمانی رو آوردم .یه خانومس که یه شب در میون واست انرژی می فرسته و تا ٢٤ ساعت بعدش هم نباید حمام بری.یه تغییر خیلی خیلی کوچولو کردی....

حالا نمی دونم به خاطر انرژی یا به خاطر اینکه بهت گیر نمی دم.ولی هرچی که باشه من خیلی راضیم .اخلاقتم بهتر شده دختر ناز و قشنگم.

تو این مدت خیلی روزای خوبی با هم داریم می گذرونیم اینقدر شیرین زبون شدی و اینقدر دور و بر من و بابات میایی و بوس می کنی و مثل یه دونه بچه گربه خودت بهمون می مالی و لوس می شی که اصلا دلم نمی خواد حالا خالا بزرگ بشی و اینطوری وابستم نباشی.

آی جان آی جان گفتنت که دیوونم می کنه .وقتی دهنتو غنچه می کنی . باورت نمی شه که چقدر دوست دارم یعنی همه مامانا بچشونو اینقدر دوست دارن؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)