یسنایسنا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

فرشته آسمونی من

درس های زندگی برای نوگل زندگیم که منتظر آمدنش به زندگی ام هستم......

1388/8/2 2:22
نویسنده : مامان یسنا
62 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم می خوام از درس های زندگی از تجربیات خودم ودیگران و از مطالب آموزنده

 کتابها فیلم ها و خلاصه هر چیزی که روزی توی دنیا به دردت بخوره واست بنویسم .

بنویسم که از روز اول بهای سنگین تجربه را خودت پرداخت نکنی.و یاد بگیری از

 تجربیات دیگران برای داشتن زندگی بهتر استفاده کنی.

آرزوی روزهای انتظارم آرزو دارم که موفق باشی .می خوام اگه یه روزی خدای نکرده

 مشکلی سر راهت سبز شد اینقدر قوی باشی که بتونی از پسش بر بیایی ....

اینقدراعتماد به نفس داشته باشی و اینقدر به خدای مهربان اعتقاد داشته باشی که

 چیزی با نام مشکل در زندگیت پیش نیاد.

 

                          بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

برات می نویسم به امید روزی که بزرگ شدی و اینا رو خوندی و فهمیدی که چقدر آینده و

 سرنوشت تو برام اهمیت داشته و چقدر برای حضور گرم تو در زندگیمون برنامه ریزی داشتیم.

منم یه روزی مثل تو به این دنیا دعوت شدم .کودکی کردم .مدرسه رفتم بزرگ شدم عاشق

 شدم و ازدواج کردم و حالا هم منتظر اومدن تو هستم . پس می بینی که منم مثل تو همه

 این روزا رو گذروندم و می تونم همیشه درکت کنم و به حرفات گوش بدم.

 

حالا من تصمیم دارم تا اونجا که بتونم نصیحتت نکنم ولی در عوضش اینجا از همه چیز

 برات می نویسم و دلم می خواد اینو بدونی که: 

 

 آرزومه خوشبختی و سر بلندی تو رو ببینم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)