یسنایسنا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

فرشته آسمونی من

فروش ماشین

1389/6/2 18:21
نویسنده : مامان یسنا
166 بازدید
اشتراک گذاری

یسنای گل مامان خیلی دلم واست تنگ شده .تو هم که فکر نکنم حالا حالا قصد تشریف آوردن نداری.می خوایی حسابی دل من و باباییرو آب کنی . ما هم همچنان منتظر.............

عزیزم امروز ماشینمونو فروختیم تا یه مدل بالاترشو بگیریم .تا دختر گلمون اذیت نشه . ولی بدون ماشین خیلی سختمه مخصوصا که مامانت آخر اعتماد به نفسه و از موقعی که تو اومدی و حسابی چاق شده زیاد بیرون نمی ره....

حالا از یه جهاتی هم می گم خدا کنه به این زودیها ماشین نگیریم تا شاید مامان تنبلت یه خورده پیاده روی کنه ...

اینم یادم رفته بود واست بگم از قدم پر خیر و برکت تو بابایی تو کار شرکت یه موفقیت بزرگ بدست آورد و تونست یه نمایندگی خیلی عالی به اسم رویال بگیره . واقعا خدا رو شکر می کنم که ورود تو به زندگیمون اینقدر پر خیر و برکت بوده و هست...

البته نمی شه منکر لطف و عنایت دائمی خدا شد که همیشه به ما و زندگیمون لطف داشته و ماهم شاکر و سپاسگزار اوییم .

یسنا جونم تو این آخرین روزایی که هنوز پیش خدا و فرشته هاشی و هنوز قدم به این دنیای مادی نذاشتی ازت می خوام که حسابی واسمون دعا کنی .آخه عزیز دلم تو هنوز پاک پاکی و خدا به حرفای تو بیشتر از ما بنده های گناهکار گوش میده.......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)