یسنایسنا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

فرشته آسمونی من

سیسمونی یسنا جون

1389/5/20 18:19
نویسنده : مامان یسنا
425 بازدید
اشتراک گذاری

یسنا جونم اتاق جدید و سیسمونیت مبارکت باشه عسلم ......

 

بالاخره یکشنبه همه کاراتو انجام دادم و دوشنبه فامیلای بابایی اومدن و سه شنبه هم فامیلای مامانی اومدن و اتاق گل دخترمونو دیدن .عزیزم نمی دونی چقدر من و مامان بزرگت واسه اتاقت زحمت کشیدیم باورت نمی شه واسه خونمون اینقدر شور و شوق نداشتم که واسه اتاق تو داشتم . هر کاری از دستم اومد واست انجام دادم تا رویایی ترین اتاقو واست درست کنم ........

گل دخترم امیدوارم که از اتاقت خوشت بیاد و توش احساس امنیت و آرامش داشته باشی .از روزی که اتاقتو کامل چیدم هر روز میرم تو اتاقت و روزایی رو مجسم می کنم که تو اومدی و من و تو با هم توی اتاقت هستیم و دارم لباسای خوشگلتو تنت می کنم . ....

یسنا جونم نمی دونی چقدر دوستت دارم تا حالا تو زندگی ام اینقدر بی صبرانه منتظر اومدن کسی نبودم ....

 این یه نمایی از تخت و پرده و یه کم از فضای اتاقته . این مهره هایی که وسط پرده آویزوونه خودم تا ۶ صبح نشستم و واست درست کردم....

8hgi71ufp9fjvcm8aqei.jpg 

                                                              zeuusa4nz7mcpg4vbvzk.jpg

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)