یسنایسنا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

فرشته آسمونی من

نابغه کوچولو

1391/2/30 5:03
نویسنده : مامان یسنا
359 بازدید
اشتراک گذاری

یه مدتی می شد که یه سری از محصولات موسسه نابغه کوچولو گرفته بودم ولی راستش به طور مستمر و جدی شروع نکردم باهات کار کنم . ولی گوش شیطون کر و به امید خدا فردا فصل تازه ایاز رشد و بالندگی تو رو می خوام شروع کنم .

چیزی که باعث شد اینقدر مصمم بشم و شبها بعد از خوابیدن تا ساعتها بیدار بمونم و فلش کارتو بازی و چیزای دیگه برات آماده کنم آشنایی با دوستای خوب نی نی سایتیم بود که با دیدن اراده و پشتکار اونا منم نیرویی مضاعق گرفتم .

دختر عزیزم هدف من از این اموزشا نابغه کردن تو به معنای واقعی کلمه نیستش.من دلم می خواد تو در همه موارد زندگی موفق باشی و بیشترین نیتم اینه که اولا چیزی از همسن و سالات کم نداشته باشی چون به لطف خدای مهربون دارم در دور و اطراف می بینم که چقدر از هم سن و سالات بالاتری

دوما این کارا باعث قوی شدن تو در زندگی آیندت بشه .مطمئنم که جواب زحمتام و شب نخوابی هامو می بینم . همونطور که تا الان دیدم و لذتشو بردم .

بازم مثل هر روز و هر ثانیه و همیشه خدارو شکر می کنم که این فرشته خوب و دوست داشتنیشو از آسمون برای من فرستاد...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)