یسنایسنا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

فرشته آسمونی من

اولین درس های فعال کردن نیمکره راست مغز

1391/2/31 1:49
نویسنده : مامان یسنا
230 بازدید
اشتراک گذاری

از دیروز دوره جدید آموزش هایی که برای فعال کردن نیمکره راست مغزه دارم باهات کار می کنم.دیشب هم تا 6 صبح بیدار بودم تا هم برات فلش کارت ریاضی درست کنم و هم برنامه های این مدتو که کوتاهی کرده بودمو سر و سامان بدم.

کارهایی که امروز با هم انجام دادیم اینا بودن :

1/نشان دادن 30 تا فلش کارت تصویری از شکلها و اشیا و لباس

2/حافظه ارتباط دهنده که همون گفتن یه داستان بی سر و ته با نشون دادن فلش کارتای مربوطه است.

3/گذاشتن سی دی برینی بی بی

حالا یه سری برنامه های دیگه هم دارم .که به مرور دارم وسایلشو آماده می کنم تا با هم شروع به انجامش کنیم.

راستی امروز یادت دادم که با شابلون دایره که اندازه های مختلف دایره رو داره بتونی دایره بکشی.(البته این شابلو ن مال دوره دانشجویی خودم بود.من تو دوران دانشجویی استفاده می کردم و دختر عزیزم در شن یک سال و نیم..........همینه که میگم نابغه شدیا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1)

البته ایت تمرینو به خاطر افزایش مهارت کنترل خط و خطوطی که می کشی و تمرکز روی دستها و انگشتات انتخاب کردم و کاملا ابداعی خودم بوده .خوبی این متدها و روش ها اینه که نیمکره راست مغز مامان هم داره فعال می کنه//////

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)