یسنایسنا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

فرشته آسمونی من

یسنا شب زنده دار

1391/3/17 12:03
نویسنده : مامان یسنا
123 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی از شیر گرفتمش خوابیدنش عذاب بزرگی شده.بلاخره نتونستم شیشه خورش هم بکنم .و همچنان همم تا تو ب بد غذاست و من اینقدر سر غذا نخوردنش حرص می خورم که خدا می دونه .......

شبا هم باید پا به پای ما بیدار باشه و زودتر از دو .دو و نیم نمی خوابه من یه سه چهار دوری همه کتاباشو می خونم بعدش شروع میکنم به داستان سرایی اونم همش باید در مورد یسنا و کارای روزمره اش باشه و گرنه راضی نمی شه .من که خودم وسطاش همش هوشم می بره و شروع می کنم به چرت و پرت گفتن ولی بازم یسنا بیداره .

دختر نازنینم من و بابات تا حالا با شما یه بار هم دعوا نکرده بودیم ولی به خاطر اذیتایی که یه شب سر خوابیدن کردی دعوات کردیم و بعد از کلی گریه بلاخره بیهوش شدی....

حالا دو شبه که من و بابات ساعت ١٢ با ماشین می بریمت بیرون دور می زنی و می خوابی ولی بازم تا صبح ده بار بیدار می شی واقعا بعضی شبا اشکم در میاد .

خالا امیدواریم بعد از یه هفته ده روزی که می بریمت بیرون خوابت تنظیم بشه .
از بد غذاییت هم که دیگه حرفی ندارم. آرزو به دلم مونده یه وعده غذا درست و حسابی بخوری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)