یسنایسنا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

فرشته آسمونی من

اولین خوابیدن یسنا تو اتاق خودش و تو تخت خودش

1391/3/22 3:51
نویسنده : مامان یسنا
130 بازدید
اشتراک گذاری

چه ایده ها که در سر نداشتم برای تربیت فرزند!!!!

زمانی که هنوز یسنای نازنینم نیومده بود و از بیرون گود نظاره گر تعلیم و تربیت بقیه نبودم و تزهای فکری و اصول روانشناسیو در مورد رفتار دیگران با بچه هاشون می دادم.هیچ وقت فکر نمی کردم خودم هم در همچین موقعیت هایی قرار بگیرم ......

از کوچکترین رفتار تا در نهایت بارزترینشون که جدا کردن تخت و اتاق بچه بوده تز فکری می دادم و امروز فهمیدم که از بیرون گود نشستن و مدام گفتن لنگش کن چه قدر راحته .اونقدر راحته که این مادری که به خیال دوران قبل از مادر شدنش همه کاریو درست و اصولی می تونست انجام بده حالا با گذشت یکسال و نه ماه هنوز موفق به جدا کردن اتاق فرزند دلبندش نشده!!!!!!!!!1

یسنای گلم تو چه جایگاهی تو زندگیم داری که می تونی با یه لبخند و یا با یه بغل گرفتن و بوسیدنت تمام اندیشه و فکر و خواسته ام را دگرگون کنی.

همیشه قبل از حضور نورانیت تو زندگیم می گفتم که بعد از شش ماهگی اتاقتو جدا می کنم ولی نشد که نشد تا به امروز که هنوز سپیده صبح نزده که خبر موفقیتم بگم یا خبر شکستمو .

بالاخره تصمیم گرفتم که تو تخت خودت بخوابی البته من خودم فعلا پایین تختت می خوابم تا ببینم اوضاع چجوری پیش می ره؟؟؟

برای خودم فکر کنم خیلی سخت تر باشه شاید برای تو به مراتب راحتتر باشه چون دیگه یه مزاحم شبانه نداری که وقتی خوابی بیاد در آغوش بگیرتت و بوی تنتو حس کنه و شاید تو بتونی راحتتر بخوابی.

وای که چقدر دوستت دارم کاش زودتر صبح بشه و بیدار بشی و آب پرتغال بخوای و با اون لحن دلنشینت بهم بگی

             مامان بدل

ودستای کوچولو ومهربونتو دور گردنم حلقه کنی و با اون زور کمت فشارم بدی .چه لحظه های عاشقانه ای!!!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)