یسنایسنا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

فرشته آسمونی من

چرا؟؟؟؟؟

1391/4/12 12:06
نویسنده : مامان یسنا
106 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقته که حسابی اذیتم می کنی خیلی خیلی کلافه می شم .نه غذا می خوری نه می خوابی .نه به حرفم گوش می دی .لجبازی می کنی . وزنت هم که تغییری نکرد با دادن داروی اشتها . خیلی خیلی دلم گرفته آخه چرا ؟؟؟؟چرا؟؟؟؟چرا؟؟؟؟؟

کجای کارم اشتباه بوده من و بابات که تا حالا رفتار بد و خشنی با تو نداشتیم که تو اینقدر پرخاشگر شدی . من که همیشه همه جوره باهات راه اومدم و برات وقت گذاشتم .من که همه لحظات زندگیم با تو و برای تو بوده . چرا؟؟؟چرا؟؟؟؟چرا؟؟؟؟

چرا غذا نمی خوری ؟؟؟؟؟چرا نمی خوابی؟؟؟؟؟چرا وزنت بالا نمیره ؟؟؟؟؟چرا با همه بد رفتاری می کنی؟؟؟؟

تو که اینقدر خوب و آروم بودی و همه حسرت داشتن همچین بچه ای رو می کشیدن .حالا چرا اینجوری شدی؟؟؟

ای خدا صدتا چرا تو دلم مونده به خدا اشکم در اومده از بس غصه خوردم هرچقدر یسنای عزیزم دلت می خواد منو اذیت کن . فقط غذا بخور و به اندازه بخواب که برای خودت مشکل درست نشده .من همه غصه ام از اینه که با این بد غذایی و کم خوابیت رشدت کند باشه.

هرچه قدر می خوایی بریز و بپاش .غر بزن .نمی دونم هر کاری دلت می خواد بکن .فقط خواب و خوراکت درست بشه .

دلم ترکید چکار باید می کردم که نکردم .هر کاری که به ذهنم می رسید و تحقیق کرد و پرس و جو کردم برات انجام دادم پس چرا حالا اینطوری شده.

دوست دارم به اندازه همه دنیا .فرشته آسمونی من یه ذره باهام راه بیا .

به خدا دیگه توان دارم .خدایا کمکم کن .

بازم می گم چرا؟؟؟؟چرا؟؟؟؟؟چرا؟؟؟؟؟

چرا لب به شیر و لبنیات نمی زنی .چرا ؟؟؟؟؟

دوست دارم ببخشید از اینکه اینطوری می نویسم .دلم گرفته ........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)