یسنایسنا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

فرشته آسمونی من

اطمینان از حضور تو در وجودم

1388/10/26 2:24
نویسنده : مامان یسنا
43 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب چه شبی بر من گذشت .اصلا از استرس خوابم نمی برد .تو ذهنم که چه

 نقشه ها داشتم واسه اومدنت می کشیدم .

 

خدایا شکرت که این نعمتت هم به من و مهدی ارزانی داشتی . خودت کمک کن که

 لیاقت این نعمتتو داشته باشیم و بتونیم به بهترین نحو ممکن فرزندمونو پرورش بدیم .

 

خدایا خودت کمک کن که قدمش واسه همه خانواده پر خیر و برکت باشه و سالم و

زیبا به دنیا بیاد . خدایا هرچی ازت تشکر کنم کمه !!!!!!!!!!!!

                                              تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net 

صبح من و بابایی بیدار شدیم و اول رفتیم شرکت بعدشمن رفتم آزمایش که گفت با

 نسخه دکترت انجام بدن جز بیمه می شه .دوباره رفتم پیش دکترم و هنوز نیومده

بود .منم که از استرس داشتم می مردم برگشتم شرکت و دو باره یه ساعت بعد با

بابایی اومدم دیگه بیخیال بیم شدم و رفتم آزمایش دادم .بابات هم رفت چند تا

داروخونه اون اطراف دنبال کارش....

 

آقایی که توی آزمایشگاه ازم خون گرفت متوجه استرس زیادم شد و گفت نمی خواد

 تا عصری صبر کنی .نیم ساعت دیگه جوابشو بهت می دم .

 

همه چی اون روز دست به دست هم داده بود تا زودتر حضور گرم تو رو به من اعلام

کنه . تو همین فاصله بابایی هم اومد آزمایشگاه و همش به من می گفت چرا اینقدر

 استرس داری مثبته من مطمئنم .

به نیم ساعت نکشید که جوابو بهم داد مثبت بود . اشک تو چشام حلقه زده بود و

مدام به مهدی می گفتم ما بچه دار شدیم . 

عزیزم خوشحالم از اینکه اومدی و سعی می کنم که از همین حالا واست بهترین

مامان دنیا باشم.

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)