یسنایسنا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

فرشته آسمونی من

شکل جدیدی از زندگی

1388/11/2 4:34
نویسنده : مامان یسنا
112 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان حالت خوبه .؟؟؟؟؟؟جات که راحته . من تا اونجا که بتون سعی

 

میکنم واست یه محیط آرام و راحت درست کنم .البته از حق نگذریم خیلی کسای

 دیگه هم کمک می کنن .

 

 

عزیز دلم تو این یه هفته ای که با اومدنت هممونو خوشحال کردی خیلی شیوه

زندگیمون تغییر کرده .مثلا همه هوای منو دارن و مامان بزرگ و بابا بزرگت که سنگ

تموم گذاشتن .ببین اگه خودت بیایی واست چیکارا می کنن؟؟؟/

 

بابات هم که حسابی باهام مهربون شده و تحویلم می گیره . وای که چقدر بابای

 خوبی داری .قدرشو باید بدونی . تو این مدت از ۸ صبح یکسره می ره سر کار و حتی

 نمیاد خونه نهارم بخوره و تا وقتی برمیگرده ساعت حدودا ۶ میشه . عزیزم اون همه

این تلاشو و سختی ها رو به خاطر تو و آیندت می کشه .....

 

دو روز پیش رفتم دکتر تغذیه .کلی خوراکی باید بخورم . البته بیشترش واسه خاطر تو

 که وقتی اومدی دنیا حسابی سالم و سرحال باشی ...

 

دیروز بابات رفت اصفهان واسه خونه جدیدمون سنگ بگیره .باورت نمی شه که برای

اولین بار بود اینقدر استرس داشتم و تا برگشتنش کلی دعا کردم که سالم بر گرده .

 آخه می دونم که دیگه فقط من منتظرش نیستم .یه فرشته آسمونی هم چشم به

راهشه ....

خدای خوبن ازت می خوام که همه نی نی ها رو واسه مامان باباهاشون سالم و

 سلامت نگه داری و هیچ بچه ای هم بی سایه پدر و مادر نذاری ...

 

                                     الهی آمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)