یسنایسنا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

فرشته آسمونی من

اولین سونوگرافی

1388/11/22 4:34
نویسنده : مامان یسنا
172 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزیز دل مامان و بابا .......تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 

تو این مدت مامانی خیلی اذیت شد ولی با وجود همه این سختی ها همیشه خدا رو

 شکر کردم که تو رو به ما هدیه داد و هر سری که حالم بد می شه فقط با امید دیدن

 تو به خودم امیدواری می دم و برای اومدنت لحظه شماری می کنم.

                                    تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

کوچولوی دوست داشتنی من از اینکه مدام نمی تونم بیام به اینجا سر بزنم منو

ببخش . خودت که می دونی چقدر حالت تهوع و سر گیجه ... دارم . همه بهم

امیدواری می دن که تا سه ماهه ......کوچولوی من تو هم واسه من دعا کن تا زودتر

 حالم بهتر بشه و بتونم از حضور تو توی وجودم نهایت لذتو ببرم ....

 

دیروز رفتم دکتر که واسم دوباره آزمایش و سونو گرافی بنویسه و دقیقا مشخص بشه

 که تو چند وقتته .عصری رفتم سونوگرافی خیلی معطل شدیم . تا ساعت 9 شب

توی مطب دکتر بودیم و بالاخره نوبتمون شد و رفتیم داخل.......

 

اولش یه حس عجیبی داشتم .خوابیدم رو تخت و دکتر شروع کرد به توضیح دادن ....

    جنین سالمه    

   زنده است!!!!

   الان نزدیک ۸ هفته اس..

خدایا شکرت .یعنی همه چی خوبه و تو سالم و خوبی . و دو ماه که اومدی..

بعدش دکتر گفت که الان اندازه یه لوبیا هستی ..می دونی دفعه دیگه که برم دیگه

 معلوم می شه تو پسری یا دختر ...

                                                          تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

ولی هر چی باشی امیدوارم که سالم باشی .واقعا واسه منو بابات هم چندان فرقی

 نداره که چی باشی . فقط این مهمه که ما عاشقتیم..

 

راستی عزیزم امروز اون دوربینی که خریده بودیم هم رسید . لحظه شماری می کنم

تا از تو عکس بگیرم ...

 

خوب به خدا می سپارمت و هر روز به اومدنت فکر می کنم ...

                                                                             تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net     دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)