یسنایسنا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

فرشته آسمونی من

اولین سوغاتی های عسلم

1388/11/28 4:34
نویسنده : مامان یسنا
160 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی زیبای من خوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اون بالا پیش فرشته ها بهت خوش می گذره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟خیلی

 

 دوست دارم بدونم الان می فهمی که من و بابایی چقدر عاشقتیم و برای دیدنت لحظه شماری می

کنیم ...کاش احساس تو رو می فهمیدم .

عزیزم حسابی همه تحویلت می گیرن (البته ناگفته نمونه که به خاطر تو منم حسابی تحویل می گیرن مخصوصا بابایی که دیگه نمی دونی به خاطر تو چیکار می کنه)

واقعا نمی دونستم یه روز از اینکه یه موجود نازی مثل تو دارم اینقدر ذوق کنم .همه این سختی هایی که می کشم به یه لحظه بغل کردنت می ارزه . هنوز حال مامانی خوب نشد و بیشتر روزا حالت تهوع و سرگیجه دارم . کاش یه ذره بهتر شم تا نهایت لذتو از حضور تو توی وجودم ببرم ..

داشتم از اینکه همه تحویلت می گیرن واست می گفتم . عموی بابایی چند روز پیش از کانادا اومد و حسابی واست سوغاتی آورد .هر کدوم از لباسارو که می دیدم تو رو توش مجسم می کردم دلم میخواست اومده بودی و یه بوس حسابی از لپات می کردم ولی فعلا با خاطرت می مونم تا رویای با تو بودنم به واقعیت تبدیل بشه...

واست عکس لباسایی که واست آوردنو می ذارم .البته بیشترشون دخترونه بود اگه پسر بشی این همه لباس رو دستم می مونه...!!!!

اینم از اولین سوغاتی های عسلم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)