یسنایسنا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

فرشته آسمونی من

چهار جمله تاثیر گذار:

1388/10/6 2:28
نویسنده : مامان یسنا
39 بازدید
اشتراک گذاری

1- با "احمق" بحث نکنم و بگذارم در دنیای احمقانه ی خویش خوشبخت زندگی کند.


2- با "وقیح" جدل نکنم، چون چیزی برای از دست دادن ندارد و روحم را تباه می سازد.

3- از "حسود" دوری کنم چون حتی اگر دنیا را هم به او تقدیم کنم، باز هم از من بیزار خواهد بود.


4- "تنهایی" را به بودن در جمعی که به آن تعلق ندارم ترجیح دهم...

 

عزیزدلم این جملاتو تو یه سایتی خوندم و حیفم اومد که تو رو از دونستنش بی نصیب

 کنم . ....

این روزا خیلی بی حضور تو داره بهم سخت می گذره .هیچ وقت فکر نمی کردم که

 واسه اومدنت اینقدر بی قرار بشم .هر وقت که می فهمم این ماهم تو توی وجودم

 نیستی بهم میریزم .

قربونت برم می دونم که اونجا خیلی جات خوبه و پیش خدای مهربونی ولی ازت

 خواهش می کنم به خاطر دل من و بابات هم که شده دیگه بیشتر از این منتظرم

 نذار .

دوستت دارم از اینجا تا آسمونی که الان اونجا هستی....

 

عزیزم این جمله هم به خاطر داشته باش . خیلی خیلی زیباست.....

                               

                              زندگی ساختنی است نه گذراندنی

 

                                        بمان برای ساختن

 

                                        نساز برای ماندن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)