یسنایسنا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

فرشته آسمونی من

خبر ناگوار

1389/4/6 4:32
نویسنده : مامان یسنا
90 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز روز پدر بود یعنی ولادت امام علی .نهار رفتیم خونه هدا اینا و حسابی روز خوبی رو گذروندم . بابات واسمون یه کارایی انجام داد که کلی ذوق زده شدیم . مامان بزرگت هم کلی قربون صدقه تو رفت و دیگه امروز اینقدر خدارو شکر کرد که تو رو به ماداده.........

عزیز دلم اینقدر دیروز تکون خوردی که دیگه آخر شب داشتم از ترس می مردم.گفتم نکنه خدایی نکرده بلایی سرت بیاد.هر روز که دارم به روز زایمان نزدیک می شم استرسم بیشتر می شه و یه جورایی ترس همه وجودمو می گیره. مخصوصا بعد از اتفاقی که افتاد :

یادته که واست نوشته بودم اولین دوست همسن و سال خودتو هنوز نیومده پیدا کردی .یاس نی نی دختر خاله مامانی بود که دیروز به دنیا اومد و متاسفانه بعد از ۷ ساعت که تو دستگاه بود دوباره برگشت پیش خدا و یه غم بزرگی توی دل مامانش به جا گذاشت.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)