یسنایسنا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

فرشته آسمونی من

انتخاب اسم

1389/4/16 4:33
نویسنده : مامان یسنا
111 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دیگه بعد از ۷ ماه از اودنت به زندگیمون بالاخره دیشب با بابایی اسمتو انتخاب کردیم .الهی قربون خودتو واسم قشنگت برم .......

از وقتی که معلوم شد فرشته کوچولوی ما یه دخمل ناز نازیه هر شب با بابایی تو کتاب و اینرنت و... دنبال یه اسم خوشگل واست می گشتم ولی تا الان نتونسته بودیم به نتیجه برسیم تا اینکه دیشب بالاخره طلسم اسم گذاری تو هم شکسته شد واسم تو شد....

................................................یسنا...........................................

دیشب آخر سر قرار شد که من دو تا اسم و بابات هم دو تا اسم انتخاب کنیم و بهم نشونم ندیم و از بین این چهارتا اسم بالاخره یکیشو به قید قرعه انتخاب کنیم.اسما این بودن....

یسنا و دینا......................................انتخابای مامانی

ضحا و مدیا ....................................انتخابای بابایی

ولی از اونجایی که من یه ذره سر موضوعاتی که مربوط به تو می شه خودخواهم و دلم میخواد که همیشه بهترینا مال تو باشه به همین دلیل با وجود اینکه شانس بابایی بیشتر از من بود ولی من ژیروز شدم واسم تو شد یسنا ..

ولی به جای این از خودگذشتگی بابایی قرار شد که اگه بچه دوممون ژسر شد دیگه اسمش با بابات باشه . حالا تا بچه دومم خدا بزرگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

عزیزم یسنا جونم دیگه خیلی راحت تر می تونم باهات حرف بزنم و صدات کنم . از حق هم نگذریم تو از موقعی که رفتم توی ۷ ماهگی خیلی به مامانی حال میدی . اینقدر تکون می خوری و شیطونی می کنی که من واست ضعف می کنم .

ممنون عزیزم از اینکه اینقدر تو شکمم وول می خوری .......عاشقتم

در آخر هم طبق معمول همیشه از خدای خوبم می خوام که دخترم یسنا را سالم و سلامت واسم نگه داری و منو شامل رحمت بیکران خودش بکنه و یه نی نی سالم و ناز و صالح بهمون بده...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)