یسنایسنا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

فرشته آسمونی من

همیشه و همه جا قوی باش

1391/4/26 1:48
نویسنده : مامان یسنا
150 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم خیلی خیلی دوست دارم طوری پرورشت بدم که قوی باشی در برابر همه چیز و همه کس اینقدر قوی باشی و به خودت مطمئن باشی که از پس همه مشکلاتت بر بیایی.البته لازمه همه اینها داشتن اعتماد به نفسه چیزی که مامانت اصلا نداره و هر ضربه ای می خوره از همین موضعه ولی نمی ذارم تو هم مثل خودم بشی.باید همه جا تا رسیدن به حق واقعیت تلاش کنی و بجنگی.....

مشکل من اینه که همیشه فکر می کنم حق با همه هست به جز خودم .همه کار می کنم تا همه راضی باشن به جز خودم . دوست دارم باب میل همه رفتار کنم تا یه موقع کسی ازم دلخور نشه و کدورتی پیش نیاد و اینقدر ضعیف شدم که هیچ کس باب میلم رفتار نمیکنه .

دختر نازم تو این دنیای بزرگ خیلی خیلی تنهام .....باورن می شه فقطاینجا رو دارم ئاسه درد دل .از همین حالا ازت عذر خواهی می کنم به خاطر روزی که بزرگ بشی و اینا رو بخونی و شاید تو هم یکی دیگه از سرزنش کنندگانم بشی و من هم باز حق رو به تو بدم .ولی باور کن من هم از روز اول اینطور سست و ضعیف نبودم . ولی هنوز نمی دانم این شیوه زندگی تقصیر بود یا تقدیر؟؟؟؟؟؟

ولی در یه مورد اگر تقصیر بود و یا اگر تقدیر هر لحطه به خاطرش از خدا سپاسگزارم و اون وجود پر عشق و محبت تو توی زندگیم بود . همه تنهایی ها و فکر و خیالام موقعی که با تو و در کنار تو هستم از بین می رود و فقط اون موقع هاست که حس امید و آرزو در من جوشش پیدا می کنه . و با هر بار در آغوش گرفتن و نوازشت احساس می کنم که خونی تازه در رگهایم جاری میشه اینو بدون که تا آخرش باهات هستم و باید به خودم قول بدم که قوی باشم بجنگم و خواسته هامو به دست بیارم . می خوام الگوی خوبی برای تو باشم .همونطور که تو باعث غرور و افتحارمی باعث افتخارت بشم .

هر وقت دوباره زدم تو پوچی و نا امیدی به فردای روشنی که قراره برات بسازم فکر کنم و نیرویی دوباره بگیرم.

ای خدا بهم قدرت و توانایی بده از کسانی که به این روز انداختنم انتقام بگیر . طعم انتقام هر روز برای من دلچسب تر و گوارتر میشه . نشسته ام به امید روزی برای جبران همه زشتی ها و بدی ها .

روزی که دختر نازم تو هر زمینه ای به خودش مطمئنه و خودشو کاملا انسان برتری می بینه . و مسلما که همینطور هم هست .دختر فوق العاده و بی نطیرم تا ته دنیا باهاتم و دوستت دارم .شاید چیزی ماورای دوست داشتن باشه و اگر کفر نباشه می پرستمت...........

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)