یسنایسنا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

فرشته آسمونی من

دردل با نی نی

1388/5/8 1:57
نویسنده : مامان یسنا
49 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامانی سلام

ببخشید گلم این مدت  بهت سر نزدم .خیلی در گیر بودم . اینقدر کار انجام دادم ولی

 اینو بدون که توی این مدت همش به یادت بودم و اکثر کارام به خاطر تو بودی.

وای که نمی دونی چقدر دلم می خواست الان تو شکمم بودی و تکون می خوردی

 ولی مطمئنم که خدای مهربون منو وبابایی رو زیاد منتظر نمی ذاره....

 

راستی عزیز دلم تو بهشت بهت خوش می گذره .فرشته های مهربون هواتو

دارن .گلم میشه سفارش من و بابایی رو به خدا بکنی !!!

بهش بگو هوامون داشته باشه که یه موقع بی راهه نریم.گول شیطونو

نخوریم .وسوسه دنیای مادی نشیم......

خلاصه هرچی که خودت می دونی به خدای مهربون بگو . 

خدا خیلی به حرف تو گوش میده آخه عزیزم تو معصومی و عاری از هر گناه.واسه

همینه که خدا اینقدر نزدیکته ولی کوچولوی من باید قول بدی وقتی که اومدی تو این

 دنیا هم همینطور پاک و معصوم بمونی .منم همش دارم دعا میکنم که:

خدایا یه بچه سالم و صالح به ما بده   تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com  

عزیزم میدونم که اونجا جات خیلی خوبه حتی یه ذره هم نگرانت نیستم چون می

 دونم کی مراقبته !!!!!!!!!!!!

اون از خود منم که مامانتم بیشتر حواسش به توئه .ولی عزیز دلم من می خوام

اجازتو از خدا بگیرم که تو رو به من و بابایی امانت بده و در ضمن بهش قول میدم که

 ازت خیلی خوب مراقبت کنم.یه کاری کنم که همیشه به فکرش باشی و بدونی که

 دوباره یه روز بر می گردی پیش خودش..........

عسلم توی دنیا من وبابایی منتظرتیم پس زیاد چشم به راهمون نذار .اجازتو از خدا

بگیر اگه صلاح دید و ما رو لایق امانتداری دونست زود زود بیا پیشمون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)