یسنایسنا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

فرشته آسمونی من

اولین خرید های منزل جدید

1388/6/23 2:00
نویسنده : مامان یسنا
45 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم می دونی که بابات وعموت دارن یه آپارتمان جدید واسه خودمون می سازن که همه بریم

اونجا .نزدیک خونه خودمونه (توی بلوار سجاده.) ولی هنوز خیلی کارها داره ونیمه کاره مونده ولی

ایشالله تااومدن تو کامل شده و اتاق تو رو توی اون خونه می چینم . اینجا کوچکتره واگه تا موقع اومدنت

اون خونه درست نشه مجبوریم که اتاق کار من و بابایی رو تغییر کاربری(از اصطلاحات شهرداری!!)بدیم

وتبدیلش کنیم به اتاق تو.

 

                      

 

خلاصه مامان وبابای معمارت کلی ایده های قشنگ توی اون خانه دادند. من حتی جای اتاق تو رو هم

مشخص کردم و هر روزی که برای بازدید کارها میریم اونجا کلی نقشه می کشم و راستشو بخوای تورو

 همیشه توی اون خونه تصور می کنم که داری روز به روز بزرگتر می شی و آتیش می سوزونی.

 

اگه دختر بودی دوست دارم که دکوراسیون اتاقتو صورتی کنم عزیز دلم واگه خدا یه گل پسر شیطون

بهمون داد اتاقتو سبز فسفری می کنم . وای کی میشه بیایی و من برات سیسمونی بخرم و اتاقتو

 بچینم. خدای خوبم زودتر یه فرشته از آسمون برام بفرست.اگه دو تا هم بفرستی واقعا ممنونت

 میشم .آخه من دوقلو هم خیلی دوست دارم.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

                           

 

خلاصه داستان مابه اینجا کشید که امروز من وبابایی و هدا جون رفتیم واسه خونه جدیدمون کاشی و

 سرامیک گرفتیم. وای که چقدر خوشگلن!!!!!!!!! خیلی دوست داری زودتر بیایی و ببینیشون .راستشو

 بخوایی وقتی کاشی های حمومو می گرفتیم همش به این موضوع فکر میکردم که حموم کردن یه نی

 نی خوشگل توی اون حمام زیبا چه حالی میده.

اگه بدونی مامان بابای معمارت دوباره چه ایده هایی داند!!!!!!!!!!!!!ما دوست داریم که همه چیزمون تک

 باشه و یه جورایی نو آوری کنیم. نو آوری ما در این زمینه باعث شده که واسه کاشی های دستشویی

 یه رنگ قرمزتند  بگیریم و واسه حمام یه  بنفش توپ  انتخاب کنیم.

البته اینا رو فکر نکنی راحت بدست آوردیم !!!! نتیجه دو روز کامل گشتن توی هر چی مغازه بود.

 

حالا هم بی صبرانه منتظر تموم شدن دوره دندانپزشکی هستم که آزمایشات اولیه و دکتر و... رو هم

 هرچی سریعتر تموم کنم و زودتر کارت دعوت تورو به این دنیا بفرستم.

                                             

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)