یسنایسنا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

فرشته آسمونی من

اقدامات اولیه برای مامان شدن

1388/6/19 2:03
نویسنده : مامان یسنا
30 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم من و بابایی کم کم داریم برای آمدن تو به زندگی یه سری کارها میکنیم:

 

      ۱/اول از همه من فردا میخوام برم دندانپزشکی. آخه وقتی تو عزیز دلم  بیایی تو دلم که دیگه نمی

   تونم تا مدتها برم چون واسه تو ضرر داره.

 

     ۲/بابایی واسه من اینترنت پر سرعت گرفت تا سریعتر برات خاطره هاتو ثبت کنم و کلی چیز از توی

اینترنت راجع به بارداری و بچه داری یاد یگیرم .من و بابایی می خواییم از تجربیات همه استفاده کنیم تا

تو بهترین باشی.

 

حالا عزیزم برای آمدنت به زندگی لحظه شماری می کنم.شبها ساعتها راجع به تو با بابایی حرف می

زنم .

تا الان تنها کسی که میدونه که تو قراره بیایی به زندگی ما هدا جون (زن عموته).راستشو بخوایی از

وقتیکه دانیال بدنیا آمد من خیلی وسوسه شدم که خودم هم یه دسته گل زیبا مثل دانیال داشته باشم.

 البته شیطون حسودی نکن .با وجود اینکه دانیالو خیلی دوست دارم و یک روز هم نمی تونم نبینمش

ولی مطمئن باش هیچکس تو قلب مامانی جای تورو نمی گیره. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)