یسنایسنا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

فرشته آسمونی من

بدون عنوان

1388/6/15 2:04
نویسنده : مامان یسنا
35 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ۵ شهریور سال ۱۳۸۸ بزرگترین تصمیم زندگی ام رو گرفتم:

                                            

 

                                                      مامان بشم

 

مدتها بود به این موضوع فکر می کردم ولی هنوز تصمیم قطعی نگرفته بودم .اما از وقتی که دانشگاهم

 تموم شده بود حسابی بیکار شده بودم وتنها.

حالا میخوام مامان بشم و برای فرزندم بهترین مامان دنیا باشم.می خوام از همین امروز که تصمیم گرفتم

 مامان بشم تا روزی که تو به دنیا بیایی وبزرگ بشی و بتونی خودت به نوشتن خاطره هات ادامه بدی

 برات بنویسم .برات از تمام لحظه های بی تو بودن و با یاد تو بودن تا تمام لحظه های که در کنارم

 هستی و در آغوش می گیرمت و بهترین حس دنیا یعنی مادر بودن را تجربه می کنم بنویسم تا بفهمی

 چقدر دوست دارم و برای ورودت به زندگی ام لحظه شماری می کنم.

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)