یسنایسنا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

فرشته آسمونی من

هنوز چشم به راهتم

1388/6/26 2:05
نویسنده : مامان یسنا
64 بازدید
اشتراک گذاری

هنوز چشم به راهتم . وای که نمی دونی انتظار چقدر سخته .نمی دونم چرا اینقدر

 کارام دیر پیش میره . البته مطمئنم که مصلحتی در کاره !!!!!!!!!!!!!!!

 

عزیزدلم شنبه گذشته رفتم جواب آزمایشامو گرفتم و بردم پیش خانم دکتر شجری

 گفت همه چیز عالیه و می تونم هر چی زودتر تو کوچولوی نازمو به این دنیا دعوت

 کنم.

 

دوشنبه هم رفتم دندونپزشکی پیش همون دکتری که هفته ای دو بار از تهران میاد و

 کار دندونمو انجام داد و گفت برای پر کردن دوباره باید برم پیش دکتر خودم . وای که

 چقدر از دندونپزشکی متنفرم .

 

 ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

                                                          این آخرین کارت دندونپزشکی منه تا قبل از اومدن تو

 اگه این کار دندون تموم شده بود از همین امروز هر روز واست کارت دعوت می

 فرستادم . ولی از شانس من دکتر خودم رفته مسافرت و هنوز برنگشته .......

 

عسلم خیلی وقت بود که نتونستم بیام بهت سر بزنم ولی مدام تو فکرتم.برام دعا کن

 فردا دکترم بیاد و این عذاب دندون تموم بشه.

 

تو این مدت رفتم دو تا لباس خوشگل خریدم واسه وقتی تو بیایی توی دلم و حسابی

 شکممو گنده کنی . عکساشو واست می ذارم ولی قول بده خیلی شکممو بزرگ

 نکنی ولی خودت باید حسابی تپل مپل باشی ...

Picture Captions

 

 
                                                      Picture Captions
اینم از عکس لباس هایی که قراره وقتی اومدی تو دلم بپوشم . پس زود زود بیا تا اینارو بپوشم......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)